25 d’abr. 2018

CAMPIONAT D'ESPANYA DE KARATE

El campionat va començar el dia 7 d’Abril a les 9:00h. Hi havia més de 200 persones per competir. Vam entrar per una porta molt gran. Cada Dojo tenia un espai per escalfar perquè si no escalfem ens lesionem. Després, un nen que es diu Eric Valdelvira em va ajudar a donar cops a la seva mà però amb puntades de peu per escalfar.

Llavors em van cridar a mi per fer Katas. Katas  és una mena de combat donant puntades de peu, punys o defenses. Quan vaig acabar em van ensenyar els punts: un senyor em va donar 6,50, un altre 6,50, un altre 6, un altre 6,50 i una senyora un 6,50. No vaig passar de ronda perquè al menys havia de treure un 7, però un amic meu que va al meu DOJO va quedar 1r d´ Espanya de Katas.

Després vam fer una desfilada per anar-nos a menjar i ens van dir que tornéssim a les 3 del migdia per combatre un altre vegada.
A la tarda vaig haver d’esperar perquè havien de començar els grans de 13 o 14 anys, després van combatre els de 10 -11 anys i l’ última ronda nosaltres,  vaig guanyar tots els combats menys l’últim perquè l’adversari em va donar 3 cops i jo només 1 cop.

Finalment em van cridar al pòdium i em van dir: Ets el 2n campió d’Espanya de karate.

Fet per Paula i Mohamed.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada